jasperSXM.reismee.nl

Paradise on hold

Hoi allemaal,

Het is hier nog steeds erg mooi en erg warm op Sint Maarten, maar de zonnige groeten zijn er niet meer. Dit komt allemaal door Huricane Earl.

Over een dikke twaalf uur zal Earl op 50 miles het eiland passeren en het wordt nu al behoorlijk spannend. Nadat ik vanochtend goed had uitgeslapen werd ik wakker gebeld door mijn stage begeleider met de vraag of wij in ons penthouse mochten blijven tijdens Earl's bezoek. We zitten namelijk dicht bij de zee en dit kan wel wat extra gevaarlijk worden met zo'n orkaan. Maar we mochten gewoon blijven dus zitten we gewoon met zijn vieren de storm uit.

Gelukkig komt Earl waarschijnlijk van over de bergen en zal het hier wel beetje mee vallen. Toch zijn onze ramen vanochtendprofessioneelafgesloten door John de caretaker. En is het dus al een beetje een donkere bedoeling in huis. Overal in de stad worden maatregelen getroffen om de schade wat beperken. ramen dichtgetimmerd en de schermen voor de winkels gaan neer.

Best wel beetje spannend zo voor de eerste keer, maar volgens de locals valt het wel beetje mee Earl was enkele uren geleden ook nog maar eentropischestorm. Dus het zal allemaal wel beetje meevallen. De stroom gaat er waarschijnlijk wel af. Dus hebben wij maar wat kaarsjes en zaklantaarns gekocht zodat we niet helemaal in het donker zitten. verder zijn er genoeg pakjes kaarten aanwezig. dat wordt gezellig avondje kaarten.

Verder hebben we gezorgd voor genoeg eten en drinken dus de eerst week houden we het makkelijk uit

Tongue out
. Maar als het goed is is het leven enkele uren na de orkaan al weer redelijk normaal. het hoort er toch beetje bij in het hurricane seizoen.

Dus dan nu de bewolkte groeten uit Sint Maarten, maar is hier nog wel 30 graden

Laughing

jasper

Janko ten Hoor

Goeiedag zeg!!!

Sinte Maarten of all places! Hoe kom je hier nu weer bij? MACHTIG!! En het ons nu een beetje lekker maken met je uitzicht en 30 graden. Nou, hier het uitzicht in NL op dit moment; water, water en nog eens water, overstromingen en nog maar meer water met ongeveer 12 graden denk ik. Oh ja, en nog meer water...

Pffffff, je hebt het mooi voor elkaar, behalve jullie grote vriend Earl dan in dit geval, hehehehe... STERKTE!!

Kerel, veel succes met je stage en heel veel plezier op dat mooie strand en in je penthouse!

Groetnis,

Janko

Niels

Yo Jappy,

Succes zo! zal vast allemaal wel goed komen! lijkt me ook wel eens spannend om zo iets mee te maken!;)
Echt fucking mooie uitzicht man, NIET normaal! En dat 4 maanden lang, lucky ass!
Oja en even een klein vraagje.. waar is je oplader van je scheeraparaat?(a) wss niet in sint maarten!
moet je daar maar even een nieuwe kopen!;)

Yo nog veel plezier daar en sterkte deze komende uren!

xx Niels

Anne-Fleur

Hee Jasper! wat leuk dat je mij hebt toegevoegd aan je mailinglist! Wat een mooie foto's! Je hebt het prima voor elkaar zeg, ongelooflijk! Hoorde net op de radio over Earl, dus was benieuwd wat jij erover te zeggen had. Spannend hoor! Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Heel veel succes en plezier nog daar! Geniet van je avonturen!

xx Anne

Gerwin

Japser veel succes op Sint-Maarten en geniet van je tijd in de Caribbean.

...oh ja sterkte met Earl....

Sander

Yo Jasper, leef je nog?
Ik mag aannemen dat je de orkaan hebt overleefd? Heb je er dan ook foto's van?? =D
btw nice! Sint maarten lijkt me echt een te mooi eiland!
Laters Sander